1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

i got perm banned for advertising once...

Discussion in 'Community Support' started by switchgear_10, Oct 13, 2017.

  1. switchgear_10

    switchgear_10 Hobo

    Joined:
    Sep 25, 2017
    Messages:
    21
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    1
    Gender:
    Male
    so since the mods are dicks i want all my money to go to commandergunner who is an awesome dood!

    pls pay him the money ASAP pay him all my money all 400k
     
    • Retarded Retarded x 1
  2. Grandacity

    Grandacity Homie Staff Member HelpOP

    Joined:
    Sep 23, 2017
    Messages:
    107
    Likes Received:
    17
    Trophy Points:
    18
    Gender:
    Male
    Location:
    United States
    Ok, why were you advertising in the first place? You should know better (basically no other servers allow you to advertise on them). Also, you call the Mods dicks then tell them to be nice and give your money to somebody??

    That cash is gone, we cannot transfer money or any items from banned accounts.
     
    Last edited: Oct 14, 2017
  3. RoyalSkid

    RoyalSkid Map Manager & Assistant Staff Manager Staff Member Manager

    Joined:
    Sep 7, 2017
    Messages:
    33
    Likes Received:
    12
    Trophy Points:
    8
    Gender:
    Male
    Your money isnt going anywhere pal. Stop talking on our forums if you're going to demand things. We dont want your toxic presence here.
     
  4. switchgear_10

    switchgear_10 Hobo

    Joined:
    Sep 25, 2017
    Messages:
    21
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    1
    Gender:
    Male
    since i will never be coming back i wish you would pls take my last request and give him my money
     
    • Retarded Retarded x 2
  5. Grandacity

    Grandacity Homie Staff Member HelpOP

    Joined:
    Sep 23, 2017
    Messages:
    107
    Likes Received:
    17
    Trophy Points:
    18
    Gender:
    Male
    Location:
    United States
    Retard, we can't access the items or money in your account if you are banned. We aren't gonna unban you either, cause that's too much effort.
     
  6. K9crusaderz

    K9crusaderz way2spoopy Staff Member Moderator

    Joined:
    Sep 20, 2017
    Messages:
    24
    Likes Received:
    7
    Trophy Points:
    3
    Gender:
    Male
    ^ Yeah, not how to get anyone to help ya pal
     
  7. Walter_White

    Walter_White Homie

    Joined:
    Sep 30, 2017
    Messages:
    160
    Likes Received:
    28
    Trophy Points:
    28
    Gender:
    Male
    Occupation:
    School, Gaming and hanging out with friends
    Location:
    France
    Thx for banning this toxic man!
     
    • Agree Agree x 1
  8. OG57

    OG57 Thug

    Joined:
    Sep 21, 2017
    Messages:
    197
    Likes Received:
    31
    Trophy Points:
    28
    Gender:
    Male
    Haha, agreed. What's annoying is how he thinks he is capable of bossing around the staff team "pls pay him the money ASAP". Doesn't work this way ;-;
     
    • Like Like x 1